So..
De goeie momenten..
- het ontdekken van de locatie
- "Och, laat ons gewoon ad random die teleporteerder activeren", en wat daaruit volgde.. Wellup bijna dood..
- Koppijn van al het geteleporteer
- Pff.. nog een stuk nodig om dat slot open te krijgen? Kom jong, dan maken we dat toch gewoon zelf!
- Zaterdagmorgen.. tiens, het wordt licht of wa?
- De componenten flow.. en de handelaars die gingen lopen als ze "die Papa" zagen komen
- De samenwerking met de rest van de spelers. Awesome! Bedankt allen voor het vertrouwen!
- Het hele plot rond de resonantiesleutels.. Wellup bijna dood.. again..
- "Cirkelmagie" met 3 barbaren en een druide.. extreem emotioneel!
- Een niet op cirkelmagie afgestemde kl**e Mechanisation! Pfff.. We nepen hem big-time toe we onze zakken moesten leegmaken.
- 8 scrolls om een boek te openen.. welke moeten we hebben? En dan, uiteindelijk dat boek open.. zàààlig.
- Zondagmorgen.. tiens, het wordt licht of wa?
- Roulette met een Goudling als je iets wil afgeven, maar hij moet denken dat het onvrijwillig was.. Wellup bijna dood.. again..
- het eten..
- Spelers achter hun vodden zitten .. sorry guys
- Het gezicht van een paladijn als je hem op de hoogte brengt dat hij zijn priesteres onder controle moet houden.. waarna hij zelf de zin afmaakt..
- De motor van de camion die dan toch aan de praat geraakt..
De mindere momenten..
- de start.. de groepen kwamen te dicht op één.. dat deed veel afbraak aan een anders magisch moment.. maar ik snap dat het niet anders ging.
- een aantal figuranten vergaten/weigerden consequent schade uit te spelen in het gevecht.. wat vooral voor een magier de boel kan verkloten. Het argument dat er spelers zijn die dit ook niet doen gaat voor mij trouwens niet op. Gelukkig maakten vele andere figuranten dit weer goed..
- aan het einde constateren dat je het labo hebt gemist..
- lekke band in een wei..
Wat kan ik nog verder toevoegen..
Bedankt allemaal!